tisdag, december 11, 2007

Pysseldag

Idag har pysslat hela dagen, och mer ska det bli.
Jag har slagit in alla julklappar, som är till heeela tjocka släkten.
Funderar på några till, men dom får bli hemmagjorda !! hihi
När man har lite penninga, då får man göra saker till andra och använda material som man redan har hemma !! Eller koka kola och göra chokladbräck å slå in i fina påsar!
Funderar på att ge bort en liten fin GI receptbok till barnas mor/farföräldrar. Vi får se om jag hinner.... KÄnns som att julen knackar på dörren när som helst...he he
Jag har bland annat gjort dörr-skyltar till Kelly och hennes kusin Angelica. Kusses bild kan jag ju såklart inte visa på bloggen ifall dom skulle läsa, men Kellys såg ut såhär:

Sen blev det lite glitterlim och rosa glittriga klistermärken på åxå! *najs*

Har suttit och gjort egna God Jul-etiketter med massa olika stämplar på tomtenissar och God Jul-texter...och herregud vad kul det är! Men det tar heller tid !!
Sen har jag rimmat till alla paket, och gjort etiktetter/lappar som typ scrapbook.
Så då blev jag så inspirerad till att pyssla med scrapbook, så då ska jag fortsätta på barnas scrapbook-album iqwell.... Jag har beställt hem ca 500 bilder, som ska klippar och klistras och sen ska det dit text och en massa roliga figurer !! Kul som attan!

Nä, nu ska jag iväg å träna på gymmet!
Tjingeling !!

Inga kommentarer: