måndag, februari 14, 2011

Drömmer om konteringsnummer =)

Jag glömde ju skriva sist vad jag ska läsa ;-)
Det är en Yrkeshögskola på Distans, vanligtvis halvtid; men jag hoppar på utbildningen i en klass som startade Augusti förra året; så jag ligger alltså efter 1 termin + Januari månad 2011.
Det blir alltså heltid för mej; första terminen.

1 (liten) kurs på 7 dagar gjorde jag klar första kvällen (tisdag förra veckan).
Sen har jag gjort 4 veckors Externredovisning på 4 dagar (läst + lämnat inlämningsuppgifter).

Snacka om att huvudet snurrar runt för fulla muggar =)
Micke var tvungen att skratta åt mej både onsdag- och torsdagmorron när han steg upp för att jobba.....
Jag rabblade en massa konteringskonton; 19-10, 24-40, 70-10...hahaha
Inte undra på att man är trött nästa dag; mer än 8 timmars plugg på dagen och en jäkla massa pluggande hela natten,, he he =)

Men men, det är så jäkla kul alltså!
Verkligen hur bra som helst!

Nu är det natti-natti;
imorron ska jag upp å plugga (nähä ??) och sen tvärköra till Skellefteå med Kevin (3-åringen) till Logopeden för att kolla talutvecklingen. Sen hem igen, hämta hem alla ungar, ge dom lite krubb i magen och nattning ---- sen får jag äntligen plugga igen *fliin*
Micke åker till Skellefteå imorron efter jobbet på roligheter så jag blir själv hemma med godingarna ;-)
Hockey igen ;-) (När tar det slut egentligen??)

AJa, dax att krypa i lådan; Gonatt!

Inga kommentarer: