söndag, mars 20, 2011

Helgen

Vilken UNDERBAR helg!
Klämde in 6 timmars plugg på lördagen, cykling med familjen, ute på gården och lekte i backen. På kvällen hann jag med en vinkväll med några tjejkompisar och en impulsiv pubkväll på hotellet till 2-tiden...*hehe*
Min snälla bror körde hem mej; Tusen Tack snälla du <3

Idag steg vi upp 7:00 (och antingen var jag sparsam med vinet så jag var tokpigg av någon konstig anledning, eller så var jag för "törstig" så jag fortfarande inte blivit nykter...hahaha), städade, var ute, Tolkade med bobbarna till Norsjö efter skotern (hela familjen) (fast inte hela familjen på bobbarna dock ha ha), och hämtade upp 2 av småkusinerna som fick tolka med oss hem (typ 1.2 mil); ute hela dagen och grillade och solade och åkte i våran backe på gården tillsammans med min bror och hans familj, min syster och hennes familj och 2 vänner.
Sen blev det mass-beställning av skrovmål och sen bänka achlett i soffan för att se när Skellefteå AIK vann 7:e och sista avgörandet på hemmaplan! *lyckat*
Faan säger jag bara; ÄNNU FLER matcher som måste ses...... ;-P

Nu blir det duschen och sen fortsätta nöta på sofftyget; för kontigt nog har jag hunnit bli bakis IKVÄLL!!! ha ha
Det kan man kalla en Partyplupp ;-P

Inga kommentarer: