fredag, oktober 07, 2011

Jag - gammal ??? neeeee...!!!

Imorron drar vi 9 tjejjer till Umeå, för att gratulera våran kompis som fyller 30 år i december.
Herregud. Så gammal hon är.
Jag är inte ett dugg nära....den....åldern....!!??
*svälj*
Nu börjar det gå utför :-S
Nästa år är det kört!!!

Hursomhelst.
Dop på min sötkusin Alma på söndag.
Ska bli kul!

Sen är det bara att göra sig iordning för praktik som startar på måndag!
Jag ska vara på en bokföringsfirma, ändå fram till jul, och det känns otroligt spännande!
Här har man suttit hemma och pluggat externredovisning, beskattning, löneredovisning och juridik och en massa annat, och plötsligt ska man ut på företag och använda allt i verkliga livet - och man har egentligen ingen aning om vad man behöver mest praktiskt; och inte teoretiskt.
Men det ska bli kul!
Jag gissar att jag kommer att lära mej en hel del, och det längtar jag till!
Så, nu blir det heltid i 10 veckor och sen jullov =)

Efter lovet hinner jag bara börja om med studierna 1 vecka, innan jag ska på BB och bli igångsatt. åååhhhh vad jag längtar att träffa den lille lille killen som studsar omkring i magen hela dagarna som en energiboll! Såhär livlig har ingen av dem varit så här tidigt (är i vecka 24) och det gör mej verkligen NERVÖS!! (hihi).

För övrigt går allt bra; Kate är jätteduktig på dagis och tycker om att vara där, gladskit som hon är! Kelly tjatar hela tiden om att hon snart börjar Förskolan ("bara" 1 år kvar nu...suck!), och Kevin älskar att hjälpa pappa med något bygge här hemma som "storkillar gör" och Elvin kör dessa oändligt många "traktoror" (som han säger) runt hela huset. I sängen ser det mer ut som en traktor-verkstad än en barnsäng hos en 3-åring (fyller 3 år i oktober). Där ligger däck till tusen (dom måste ju tydligen servas), skopor, kranar, dumprar, traktoror och lastare så man blir alldeles snurrig! Blir inte han en traktor-förare så blir jag föga förvånad :-O

Näni, nu är det dags för Idol-mys med älsklingen och småälsklingarna Kelly och Kevin.
De andra småttingarna sover redan gott i sina sängar (bland traktoror och dumprar) så det blir en lugn kväll ;-)

Och just ja, imorron ska jag få veta något KUL!!!
*iiihhh*
Gokväll =)

1 kommentar:

Bombie sa...

Jag vet inte..... Då du bli 30, kommer ja fortfarande gå till ungdomsmottagningen, då du fyller 45kommer jag fortfarande ligga i 30plus och våra äldsta barn kommer att fyllt 20 år innan, jag är nu 24år!