tisdag, november 01, 2011

TENTA + praktik

I veckan är det 4:e veckan som jag är på LIA (Lärande inom arbete) (Praktik) och det går hur bra som helst; verkligen SKITKUL!!
Dock åt jag ingen medicin (Levaxin) förra veckan för jag trodde att jag inte behövde den (kände mej normal....eh...nåja....normal och normal !??) hehe, men så började tröttheten med stort T redan ihelgen!! Somnade 20:30 varje kväll, vilade lite på dagen, och steg upp sent (typ 10:00).
Igår, måndag, på praktiken kändes det som att jag var så jävla full att jag inte kunde somna (känslan i huvudet alltså), och jag kunde inte koncentrera mej på nåt! Det var bara som en dimma i huvudet och jag sa till mej själv "koncentrera dej, koncentrera dej" men jag kunde verkligen inte greppa verkligheten!! Helskumt....

Började om med medicinen i söndags, så jag hoppas att det går fort att jag blir pigg igen!!

I veckan är dessutom sista veckan som jag "jobbar" heltid + pluggar halvtid (beskattning!).
Vi har nämligen TENTA i Beskattningskursen i veckan, och jag har börjat med den som smått..... Det ska bli så jäääävla skönt när den är gjord, och hela kursen är avbockad i almanackan =)
Nu blir det "bara" heltidsjobb framöver; jävla Najs =)

Nä, bara att fortsätta med Tentan!
Ciao!

Inga kommentarer: