lördag, januari 07, 2012

Min söta lilla goplutt fyller 2 år idag!


Min minsting, min goding och världens gladaste charmtroll fyller 2 år idag!
Jag kan inte upprepa det nog; JÄKLAR VAD TIDEN GÅR FORT!
Man hänger ju för tusan inte mee!!!

2 år sedan hon föddes, och det är HELT ofattbart! 2 år!
Känns max som 1 år sen....

Igår hade hon kalas med sina släktingar på hennes pappas sida och idag blir det kalas med min sida. Full rulle i två dagar alltså =)
Imorron ska vi till brorsan och gratta han på sin 28 års dag, så då blir det kalas för 3:e dagen i rad... ;-)

På måndag börjar dagis/arbete/skolan om på heltid, och på fredag (om 6 dagar!!!!) åker vi in på BB för igångsättning,....... Spännande!

Näni, nu ska jag plocka fram födelsedagsfikat och förbereda kalaset...
Hej svejs!

Inga kommentarer: