fredag, juni 04, 2010

Tjejkväll i kväll

Jag och mina bästa vänner (10 stycken) träffas 1 gång i månaden på en Tjejkväll hos varandra, och pratar av oss av vad som händer och sker i livet....
Ikväll är det dags att va hos mej.
Vi ska äta Tacos tillsammans, och sen blir det myspys i soffan med lite snacks.

Huset är städat (känns verkligen skönt att få göra det ordentligt nån gång, hihi), gubben och barnen har stuckit (dom ska sova hos barnens farmor) och ja.....nu fattas bara en dusch sen kan brudarna dimpa in.

Det kommer bli skitmysigt!

Och sen; en HEL natt sömn utan liv!! *aaahhhh*
Jag njuter för fullt - och samtidigt saknar jag dom REDAN!!!!
Ja, jag kommer att längta ihjäl mej efter dem inatt, så jag lär väl köra till "farmor" och sova där jag me ;-) hihi
Barnskrik mitt i natten kanske inte är så häftigt alla gånger; men jag är riktigt glad att jag har DET! Det skulle va himla tomt utan..................................

Ha en trevlig Fredagkväll allihopa!

Inga kommentarer: