onsdag, juni 29, 2011

Bag of taste!!


Nu har jag provat Knorr Bag of Taste, och jag är fast!
HUR GOTT SOM HELST!!
Det är en påse man köper i butiken; och i påsen hittar man kryddor i 3 olika smaker + en påse att stoppa kycklingfileérna i.
Skaka om påsen med kycklingen + kryddorna i och stoppa sedan in den i ugnen enligt anvisningarna.
När kycklingen är klar att ätas öppnar man upp ugnspåsen och tar sin saftiga goda kryddiga kycklingfilé och avnjuter till några goda ugnsgrönsaker och dressing.
Jag säger då det; hur gott som helst! Saftigt! Lagom kryddat - och GOTT kryddat! Inget kladd i formen (ingen disk - och det UPPSKATTAS här!! hihi), och verkligen verkligen GOTT!

Jag är faktiskt lite osäker om jag någonsin kommer att göra "vanlig" kycklingfilé igen....
Dessa kryddpåsar var oerhört praktiska och välsmakande!

Så, tveka inte, köp och prova du åxå !!!

*****

Jag är en Buzzador sedan några år tillbaka.
Att vara en Buzzador innebär att man skall
berätta för sina vänner och sitt umgänge
om olika produkter som man får "buzza", och dess fördelar.
Jag har bland annat fått prova helt gratis: Pampers blöjjor, lovefilm.se, barn-och mammaförsäkringar, lössmedel, hudkrämer, nya mejeridrycker, olika internetsidor,
talböcker via mobilen, och nu senast Loppi.se.

Här kommer en Inbjudan från MEJ!
Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Partyplupp):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Partyplupp

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Partyplupp&lang=SE

Hälsningar,
Partyplupp

Inga kommentarer: