onsdag, augusti 17, 2011

Barmkläde med tenn eller pärlor ?


Tenn är inte världens enklaste att forma och få till det snyggt, och det är 2:a gången jag sprättar upp mina tenn-brodyrer på barmklädet, bara för att jag blir så missnöjd!! Gud så enerverande! Dessutom tar det ett antal timmar att få dit EN sol, så att sprätta upp känns hyfsat "kul".....
Därför gjorde jag annorlunda 3:e gången.
Jag använde mej av silverpärlor istället för tenn och det blev såhär:


Meeeeeen.....det blev inte riktigt hundra, så som det känns nu kommer jag sprätta upp
pärlorna (de "5 solarna") också och börja om på tenn igen.....
Jag vet inte....känner mej helt kluven vad som blir bäst !?
Och ändå är jag bara på FÖRSTA barmklädet; av 4 (snart 5) av barnens.
*suck*
Det ska inte va lätt ;-)

Ikväll tror jag att jag "pausar" barmklädena en stund och gör armband istället, det var mycket roligare =D hihi

Nu ska jag hämta barnen från dagis, veckohandla med dem (en barn-hörna (eller bur för den delen, ha ha) vore inte dumt i butiken...)
och sen hem och göra tacos-middag =)
Lill-lördag får man väl "festa" till det ;-)


Inga kommentarer: