lördag, september 03, 2011

Mina fina Älsklingar Sommaren 2011

Kelly, min fina prinsessa!

Kate och hennes kusin Nathalie hoppas studsmatta!


Min söta söta prins! 4 år i sommar!

Kevin badar på Umeå First Camp, utebadet, och vill aldrig komma upp!

Kelly och lillprinsen Elvin på bonus-kusinen Josef´s dop!

Min fina Kelly!

Elvin badar på First Camp i Umeå


Mina prinsessor, Kelly och Kate, på släktträff på min mormors sida!


haha, Kate!
Bustroll!

Kategumman på Piteå Havsbad

Kevin och Kelly ska på sitt första disco!
First Camp i Umeå

2 kommentarer:

Gardaludde sa...

Hej gullet. Kolla in första bilden på Kelly, där man ser en liten barbiehand som stryker henne i håret...eller är det en liten älva???

P@rtyplupp sa...

hahaha, jooo, den råka visst komma me =) Hon hade just sytt en barbieklänning som hon var så nöjd över =D Den kom dock inte med på bild.