måndag, juni 18, 2007

2 dagar kvar.....




Idag har jag varit ovanligt pigg alltså!!
Och dessutom har jag legat vaken halva natten,
pga sammandragningar, foglossning, ont i ryggen m.m.
Va döpigg då Micke for imorse, 6:40.....
Har varit upp på toa å pinkelinka typ 5 gånger inatt...
Nu börjar det bli så hiskelit trångt att det tränger på heeeela tiden :-)



Micke har ringt 4 gånger idag och frågat om vi inte ska iväg snart... hihihihi
Han har jobbat lite dåligt till, så därför måste han ringa å kolla så att jag inte åkt iväg ;-)
Bara 2 dagar kvar nu......


Annars har jag nog inget roligt att berätta...allt är toklugnt,
BB-väskorna står i hallen och väntar på att bli medryckta i turbofart mot Skellefteå,
mina Gainomax står i kylen och väntar på att bli uppdruckna av en födande Partyplupp,
som verkligen behöver den extra energin de ger :-)

Barnvagnen och bilbarnstolen är packad i bilen redan och väntar på att lillbäbis
ska åka i dem, förhoppningsvis efter en lyckad förlossning!


Så...nu äre som bara å vänta! :-)



Inga kommentarer: