lördag, juni 23, 2007

Trevlig Midsommar!

Jaa.....då var midsommar över......
Tiden går ju tokfort nu för tiin!


Vi var i Kim och Sebbe´s "stuga" vid Malån med alla syskon och respektive...åsså
Tommy Eriksson.
Grillade och åt goooo´mat´n!
Sen blev det efterrätt och snacks...
Grabbarna for ut på en timmes fisketur.. Micke drog upp storgäddan!! hehehe


Idag har vi varit hos svärmor och bonus-svärfar och ätit mega-middag!
Förrätt, varmrätt och efterrätt!
Tro du magen va´ nå full då vi ätit klart ??? Den är ju noooog sprängd
som den är!! hihih
Kanske man kan "tvinga" ut bäbis ur magen genom att äta sig riktigt proppmätt??
Nae...hä funka int...för då skulle jag få åka NU!!
Härlig känsla att va mätt....... ;-)


Sen for vi till Mickes pappa och Ulla, till deras sommarstuga vid kvammarn...
Där åkte vi "räääcerbåt" en stund, med Kelly!!
Hon tyckte det va skitspännande!!.....och jag med för den delen! hihi
Vi hade ju så tur, för dom hade en mini-flytväst för barn från 10kg !! Passa perfekt!


Iqwell bli´re nog lugnt...lika lugnt som i magen...*suck*
Inte ens en antydan på att bäbis vill ut.....
Nu har jag gått 3 dagar över tiden.
Undrar hur många dagar jag ska gå över ?
Tänk om man fick veta exakt datum då man skulle föda...då slapp
man då gå å vänta å vänta....
Det blir som inget gjort här hemma, man bara...VÄNTAR!!


Ja, det ska då bli skönt att få göra bort det...när det nu blir!
Med risk för att låta tjatig, men: NU VILL JAG FÖDA!!
:-)

Inga kommentarer: