tisdag, juni 19, 2007

Spådom på nätet


Har spått mej på hemmets Journal


(KLÖVER DAM)
Fest eller annan trevlig samvaro kan du komma att bjudas till. Är det så att du känner för detta så gå dit och njut tillsammans med glada och trivsamma vänner. Kortet talar om avkopplande och skön trevnad för dig om du går. (Är bjuden på Midsommarfest hos goda vänner!! Vi får se om jag hinner dit...eller om jag ligger på BB!!)


(RUTER 10)
Kortet är ett signum om att du nu får lycka med dig, så nu ska du våga tro på dig själv och genomföra det som du har som en inre önskan. (Min inre önskan: att få åka iväg och föda!) Kortet är även ett tecken om att du har god och sund hälsa, men trots detta kan ett läkarbesök vara rätt att göra. (ja...om det blir en förlossning så!!...skulle inte va så himla ballt att föda hemma....nae!)


(RUTER DAM)
Nu ska du genomföra de idéer du själv skapar och tro på dig själv så får du uppleva framgångslycka. (Åkäj...lite mental träning; JAG KAN!) Vill du förändra eller starta något nytt gällande arbete så är även det rätt att göra. (1:a juli blir jag styrelseledamot i pappas företag.....men som småningom startar jag något eget!!) Ruter dam bringar glädje. (Ja...jag skulle bli väääldigt gla´ om lillgrodan ville komma ut nu!! hihih)
*
*
*
*
Sen spådde jag mej på Aftonbladet
*
*
VÄDUREN21/3-20/4
Du känner dig kreativ och full av energi. En bra dag för nya projekt, aktivt familjeliv eller friluftsliv. (Stämmer heeelt och hållet! Har storstädat, möblerat om, handlat mat och gjort ärenden på samhället..m.m.)

Inga kommentarer: