lördag, juni 16, 2007

*yammi*



Idag fick jag sova till just före 12..... Micke steg upp 8:00 med Kelly, som bestämt sig för att ha morron då! Lite ovanligt faktiskt...brukar vakna vid 9-tiden nu för tiin...

Men jag känner mej så otroooligt trött nu för tiden, det går riktigt tungt ibland! och inatt var det lite jobbigt... kunde sova, men vaknade av stenhård mage och lite ont i magen flera gånger. Fick åxå ont i höften efter att ha legat på samma sida ett tag, så jag fick hela tiden byta sida.... Sen vakna jag vid 4-tiden och hade världens frossa och mådde jävulskt illa !! Jag trodde nästan att det skulle dra igång, men nej.... Klockan 6 gatt jag upp å pinka. Det trycker på hela tiden nu, men oftast är jag så trött att jag inte orkar gå på toa utan bara somnar om....då blir det som den där gången då jag gick på toa på morron och pinkade i 80 sekunder!! hehehe Jag trodde seriöst att vattnet gått!

Igår satte vi in inredningen på toan, och jag fick äntligen fylla skåpen ;-) Det är såååå kul att "flytta in" !! Däremot fattas det bänkskivor, 2 garderobsdörrar och 6 st lådfronter,så det är inte riktigt klart än! Vi håller på att fundera hur vi ska bygga skötbordet åxå..... Vi får se hur vi gör!

Sen på kvällen satt jag och beställde nya handdukar från Ellos. Jag ska köpa allt nytt, och snöra det gamla.... Sånt gillar jag! :-) Toan är grå och vit, med vit inredning, så jag ska ha (eller jag HAR redan handlat!!) turkosa associarer i badrummet. Eller inte bara turkos, det blir en liten blandning av turkos, ljusblå, blå, marinblå.

Annars då....ja....jag sitter som mest bara och väntar på att lillplutten vill komma ut ur magen... Nu är det ju ändå bara 4 dagar kvar: söndag, måndag, tisdag och onsdag! Jag hoppas att jag slipper gå över tiden! Det skulle va himla jobbigt....speciellt när jag har längtat hela juni!! Min pappa vill att jag ska få den 26:e juni...för då fyller han år...men nej tack, SÅ länge vill jag inte vänta!! :-) Fast man har ju inget val, bäbis kommer då den kommer!

Iallafall så packade jag BB väskan igår, så nu är den redo! Har bara opackat fikat (gainomax, vatten och bananer), börsen och mobilen! :-) JAG ÄR REDO!!

Inatt sa jag till Micke: Vi får nog åka på BB ihelgen! det kändes verkligen så.....eller så äre bara önsketänkande! :-) *suck*

Idag skrev jag på en massa bankpapper...

Nu är jag officiellt styrelseledamot på min pappas företag: J Lindströms Åkeri AB. Det känns ju himla bra..det blir en massa extrajobb men det kan ju va kul ibland,..jag är ju som en pappers-fröken så det kan nog passa mej perfekt! Syrran blev suppleant. Brorsan blir anställd. Pappa blir nog en alldeles för snäll chef..... Det enda jag och Kim krävde var......jo, du gissa rätt! : Var sin PEAK-jacka med snyggt tryck! Firma-jackorna är ju det viktigaste, eller hur ;-) hihihihi Men det är ju inte så mycket begärt..... eller ?? :-o

Igår rensade Micke bort ogräset från jordgubbslandet. Gud så fint det blev! Nu ser man ju plantorna! Och dom är inte SMÅ!!! TYP ANABOLA-PLANTOR !! Jag längtar bara tills the earthgubbs are coming up !! *jammi* Jordgubbar (homemade) måste vara den godaste "frukten" som finns i hela världen!

Vi var ute å gick på gården igår kväll, och såg att det kommit upp några skott... wiiihhooO!!! Snart får vi käka earthgubs med grädde!

Nu ska jag gå å göra nå vettigt! Ha´re bra allihopa!

Inga kommentarer: