tisdag, maj 04, 2010

Full fart!

(Rubriken läses ej på engelska ha ha)

Idag har det varit full fart med alla kidz hemma.
Som tur är har det varit VACKERT VÄDER så de har sprungit omkring ute och lekt en massa! Ja, inte för att det skapar mindre "att göra", nej nej....när dom väl kommer in som lerhögar är det bara att stoppa dem i badet och skrubba upp dem!
Höll på med middagen samtidigt; Rödspättafilé med blomkåls- och broccoligratäng. Mumsigt!

ÄNTLIGEN har jag fått i säng allihopa, så nu blir det en dusch och FAKTISKT lägga mej i sängen och läsa, sen se teve. Sover förmodligen innan 22:00 iqwell,...jag jer så TRÖTT!!! Jag steg ju ändå upp 6 imorse och joggade 6 km.....*flåååås*
Man är ju nästan ensamstående nu för tiin; gubben jobbar heltid, och sen när han kommer hem äter han middagen som står på bordet och sen sticker han till övervåningen och börjar jobba.
Förhoppningsvis räcker det "bara" tills i december......då vi FÖRHOPPNINGSVIS är klara med byggandet =) (eller iallafall att vi kan flytta upp till övervåningen och BO där!! Byggandet är förmodligen inte över.....*griiiin*)

Imorron ska jag till stan SJÄLV *woho* för att klippa mej! Jag har äntligen hittat åt min "gamla" frisör som bytt salong för 3 år sedan, så nu känner jag mej som en stalker =) he he
Det lät då som att hon minns mej: -Fortsätter du skaffa barn?? sa hon i telefon.
hahaha, jag som trodde att hon inte ens skulle minnas mej...:-O
Min mamma tar hand om de två minsta, och de två äldsta är på dagis.

Nä, in i duschen!!

Inga kommentarer: