onsdag, maj 05, 2010

Ny frisyr

Idag har jag varit på stan alldeles själv för typ första gången sen....näää, jag vet faktiskt inte själv när jag var ensam på stan sist!!!

Klipptid 10.00 - så nu blev det kort! Väldigt kort....
Men det känns himla bra! Skönt när jag tränar så mycket och nu när det börjar bli varmare och varmare! Det kommer knappt att gå åt nån schampo kan jag ana....haha

Efter klippningen gjorde jag några snabba ärenden, och sen stressade jag hem till minstingarna, trots att jag skulle "få" en ensamdag på stan.... Men herregud. Man blir ju helt förvirrad när man blir själv hux flux! De ä ju inge kul juh.....

Nu har man nytränat och duschat, och ska strax landa i sängen!
Imorron - upp med tuppen och jogga en sväng =)

Go natt!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad spännande att se hur det blev.