måndag, juli 06, 2009

Änglar...

Idag har det varit....tungt.
2 dagar sedan Bambi lämnade oss för att kunna titta ner på oss från himlen.
Kelly har förstått att hon är där, men hon ser henne inte när hon tittar upp, och förstår inte varför? Hon fick en liten chock-attack igår då hon frågade om Bambi inte skulle äta. Sen slog det henne mitt i ansiktet att hon inte skulle komma tillbaka.
Oj vad hon grät hysteriskt, och det var inte ens nära att vi skulle kunna hålla oss....*usch*
Nu har förstått på riktigt, och vi kan prata glatt om att hon säkert såg oss då vi gjorde det ena och det andra... Typ då hon lade iväg en liten Kelly-fjärt, så skrattade vi och sa att nu skrattar säkert Bambi i himlen! Oj vad hon skrattade, och tittade upp :-)

Jag har försökt plugga idag.
Eller kanske inte plugga.. Jag har renskrivit alla 164 frågor som kan komma på provet, och skrivit svaret under och ritat grafer, och bilder som hör till frågan.
Nu har jag ett färdigt häfte med 24 A4-sidor som jag ska plugga in innan fredag *gaaa*
Jag känner mej inte lika manad som innan allt hände.... :-(
Jag är trots allt glad att jag hann komma hem och träffa henne innan hon lämnade oss, för det hade blivit skitjobbigt om jag varit i Stockholm och haft kvar 1 veckas studier...
Jag tackar henne för att hon väntade tills jag kom hem....*snyft*

Imorron fyller Älsklingen år!
Det lär bli lite pluggande, och desto mer folk :-)
Vi har inte ens städat eller handlat än...och tänk bara jobbet med att kravla oss upp från deppar-soffan och stöka oss själva iordning ;0) *phu*

Nä, nu ska jag se en film "Änglar och Demoner" sen är det god natt.

Inga kommentarer: