tisdag, juli 14, 2009

Magiskt....

Imorse fick vi sovmorron. Och inte så lite heller!
Kevin kom först, klockan 8:20.
Kelly och Elvin vaknade 9:00.
Fattar ingenting!????
Dom somnade hur snabbt som helst igår dessutom !

Och jag och Micke var så duktiga att vi la oss 23:30!! Rekord! Och vi somnade ganska fort kan jag lova - jag hann inte ens hinna höra att han snarka! ;-)
Jag skrev i Träningsplupp-bloggen att vi ska försöka jobba med våran sömn; alltså försöka sova mer än 4-6 timmar/natt.
Det blir inte lätt, men 1:a natten gick det då hyfsat: 9 timmars oavbruten sömn + en sovmorron dessutom!! ha ha ha
Snacka om utvilade för flera dagar i sträck alltså :-)
Samtidigt blev vi lite för...."övervilade" ??
Kände oss sega i huvudet och en aning trötta i kroppen...
Idag har det varit strålande sol och varmt ute.
Vi har köpt fler tapetrullar till hallen och mera fästmassa till vårat hall-klinkers, så ikväll blir det att fortsätta med golvet.
Sen har vi varit och badat på badstranden i Norsjö.
Den är så fruktansvärt fin, den badstranden!
Lång-grunt hur långt som helst, och bara mjuk härlig sand under fötterna!Konstigt nog var vi ensamma på hela stranden, så det var lite extra skönt!
Fikade lite på storfilten och sen badade vi igen!
Det var SÅ jäkla underbart!! *aaahhh*
Om man bara kunde pausa livet för en stund och njuta hur länge som helst!!?
I kväll blev det regn-oväder så det bara öser ner, så det blev lite mysigt det åxå...
Jag måste vara galen som älskar regn!
Jag älskar att springa i regn och jag älskar att sitta inne under en filt och mysa när det regnar... Jag kan inte få nog av nåt av det :-)

Regn är egentligen ganska magiskt.....
Så rogivande. Så mysigt. Så.....Härligt bara!

NÄ....slut-tjollrat...
Dax för arbetet i hallen!
Hej svejs!

Inga kommentarer: