lördag, april 17, 2010

Bilder

Min fullspäckade vecka i några bilder =)




Ja, som ni ser i mitt tidigare inlägg, så hade vi ruskigt kul igårkväll.
Födelsedagen kunde inte ha slutat bättre =)

Jag, syrran, svägerskan och morsan korkade upp en vinflaska och spelade poker.
Det roliga var att morsan inte ens kunde spelet, och det slutade med att hon VANN!
(om ni nu missat det, ha ha ha ha!!!!)
Näst sista given förstod hon att man kunde ha FÄRG, dvs. 5 hjärter och vinna med det!! ha ha
Vi får kalla det nybörjartur ;-)

Hela dagen var fantastisk och jag fick dela den med hela familjen!
9 småkidz som sprang omkring och hade kul, och 16 vuxna som hade minst lika kul!
Fullproppad med socker, har man nu fått sin årliga dos, och längtar till något sockerfritt ;-P
Fick många bra presenter; och den bästa var nog:
"En barnfri helg där ni får shoppa, äta mat i lugn och ro, sova över och ta sovmorron"
Halleluja så bra...Fatta vilken LYX!
ÄTA MAT och kunna samtala, strosa omkring på stan UTAN att byta hundra blöjjor och muta ungarna med frukt, och sen det bästa; SOVA EN HEL NATT!! *yeeey*
VI LÄNGTAR!
(men det förstod ni kanske hihi).

Imorse kände jag mej lite bakis.
Usch vad vin gör ont i huvve; dagen efter :-(
Men men, gårdagen var alldeles perfekt (förutom att jag blev 1 år äldre) och är så Lyckligt Lottad som har det så fantastiskt BRA!!

Tack allihopa för era gratulationer och uppvaktande!
Jag är så TACKSAM!

Inga kommentarer: