fredag, april 30, 2010

Min son är berest

Ja, så har min lilla (snart) 3-åring varit till NORGE (råkade visst skriva Norsjö tidigare idag ha ha ha) för 3:e (eller är det 4:e ???) gången i sitt liv!!
Hahahaha, min SÖTING!

Vi var på Öppna igår och barnens morfar kom dit och frågade om Kevin skulle med och åka lastbil till Norge, bara fram och åter (70 mil).
Snacka en om pojke som var snabb att springa till kläderna och klä på sig !! HA HA!

HELA resan hade han babblat sönder morfars öron, och dom hade skrattat något otroligt! Han "lurade" morfar att plogpinnarna var en "jen" (ren) och skrattade sen, åsså kom det en ny plogpinne och samma visa, åsså kom det en ny plogpinne och samma visa....
Morfar tyckte det var skitkul. I typ 5 minuter. (Kevin är EXPERT på att upprepa sig!) Kevin tyckte att det var kul i 40 minuter!

Men snacka om att han njöt hela vägen!
Vid varje stopp efter vägen ropade Kevin: Inte- Hem - Jag!
Till och med när dom kom fram i Mo I Rana och pappa vände på lastningsplatsen ropade han "Inte - Hem- Jag". =) ha ha...sötingen!

Men det var en TOKGLAD och sprallig liten kille som kom hem 23:00 inatt! Han log i hela ansiktet, och kunde inte ens försöka ta bort det!
Hans lycka var gjort!

Jag tror morfar åkte hem och stoppade hörselpluppar i öronen.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Alltså, jag läste första meningen typ tjugo gånger för att förstå... sen läste jga lite till och fattade att det var NORGE och inte Norsjö du menar hahaha...

P@rtyplupp sa...

HA HA HA !!! TACK HANNA!!! Ska ÄNDRA!!!
Det roliga var att jag skrev NORSJÖ första gången men upptäckte det och (trodde) att jag skrev NORGE när jag skrev om det!!! GUD SÅ KNÄPP!
Ja, man är så van att skriva NOrsjö att det bara skrivs av sig självt ;-)

jaa...Norsjö har han ju varit i LITE fler gånger ;-D he he