måndag, april 12, 2010

Shit....

SHIT ! Det slog mej imorse när jag grattade min vän på 28-årsdagen......OM 4 DAGAR ÄR DET MIN TUR!! ...*wrååål*
Måste man bli så jäkla gammal hela tiden??
Jag känner bara hur röven blir slappare, tuttarna börja hänga (ännu mer) och degmagen blir ännu mera degig. Fy faan för att fylla år nu för tiiin....
Min 30-års kris började för länge sen.
Inte kul.


När Micke kommer hem med barnen ska jag och Kelly åka till affären och veckohandla.
Det är en hel del som behöver handlas in, för vi ska baka hela veckan till mitt KALAS *tjoho* ha ha ha
Ikväll ska vi baka Kokos-bullar (bulldeg med kokos+smörfyllning), och närmare kalaset blir det Dumlekakor, kladdkaka och nån slags glass-sorbet-bomb.
Ska bli spännande!

På onsdag har barnen Filuren-loppet; skid"tävling" på dagis.
Dags att köra ut ungarna på spåret å träna; he he! Kanske ska piska på gubben lite åxå :-P

Nä, nu ska jag förbereda middagen: Vitlöksostfyllda Kycklingfileer med cheddarost och bacon runt. Låter inte helt dumt eller hur!!?? ;-)
Smarrigt värre!!
Lika bra att fira att måndagen är över, ha ha!

Hej svejs!

Inga kommentarer: