onsdag, maj 25, 2011

Buzzador!

"Sommaren 2009 startade mammorna Katarina Bergegård och Charlotta Wågert Loppi.se, en köp- och säljsajt för prylar och kläder för barn mellan 0 och14 år. På sajten kan du sälja prylar som din familj inte använder samtidigt som du gör en grön insats för jorden.
En genomsnittlig svensk har prylar som aldrig används till ett värde av 7 760 kronor*.
Samtidigt växer second hand- och loppis-fenomenet så det knakar. Katarina kom på den miljövänliga affärsidén en kväll när hon stökade undan efter middagen.
– Jag kunde inte släppa tanken på en nischad sajt som vänder sig till en riktad
målgrupp. Vi vill inspirera och engagera! Hos oss ska familjer kunna göra en bra affär helt utan krångel. Bra för plånboken och planeten. Charlotta fyller i.
– På Loppi.se kan du på ett enkelt sätt stötta en seriös aktör som gör gott.
Man kan inte göra allt för alla, men alla kan göra lite."

Loppi.se tyckte jag var en bra sajt med kloka ideér och jättebra att den bara riktar in sig på familjen. Det var lätt att registrera sig och lätt att lägga ut objekt till salu; antigen till fast pris eller som en auktion.
Jag ger Loppi.se högsta poäng!

*****
Tillbaka till vad som menas med Buzzador ....
Jag är en Buzzador sedan några år tillbaka.
Att vara en Buzzador innebär att man skall
berätta för sina vänner och sitt umgänge
om olika produkter som man får "buzza", och dess fördelar.
Jag har bland annat fått prova helt gratis: Pampers blöjjor, lovefilm.se, barn-och mammaförsäkringar, lössmedel, hudkrämer, nya mejeridrycker, olika internetsidor,
talböcker via mobilen, och nu senast Loppi.se.

Här kommer en Inbjudan från MEJ!
Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.
Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Partyplupp):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Partyplupp

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Partyplupp&lang=SE

Hälsningar,
Partyplupp

Inga kommentarer: