onsdag, maj 04, 2011

Jippie!!

Den här bilden visar ungefär 10% av hur GLAD jag är just nu!!!
Fick precis ett mail med mitt betyg på senaste tentan + betyget på hela kursen "Externredovisning" (14 veckor).
Direkt jag såg avsändaren fick jag typ högt blodtryck och slut syre i hjärnan, för provet kändes lite sisådär; konstiga formuleringar och det kändes som det var "Kuggfrågor" eller mer klurigt svar de var ute efter....
Internet hängde sig när jag skulle öppna pdf-dokumentet så jag fick börja om med att starta upp internet från början och göra om hela proceduren, samtidigt som jag kände att jag PALLAR INTE MER!

Öppna dokumentet (till slut) och fick se:
"Maxpoäng 76. Din poäng: 66. Du får VG på Tentan."

Skrek utöver mej så alla kidzen kom springandes och frågade varför jag skrek!! ha ha ha Så jävla SKÖNT!! Hela kursen är över och jag fick VG på bägge proven!! INTE ILLA!

Sen plingade det till och jag fick ett till mail av läraren.
"Du får VG på hela kursen. Bra jobbat!"

JIIHHOOOOO!
Jag blir så JÄKLA GLAD!!
Tänk att JAG har klarat Externredovisningskursen!! Fiiiifaaaan va glad jag är!!

**
Idag är dagis stängt för utbildning, så kidzen är hemma idag. Även pappan i huset tog ledigt, så vi kan hjälpas åt att förbereda Kellys 5-års kalas med dagiskompisarna, som är ikväll.
Det ska städas, och bakas, och göras "överraskningar" mm..... hihi Så kul det blir!

NÄ, kan inte sitta här och Hurra för mej själv...
Det känns som att det blev roligt att städa just idag =D
Bara att sätta igång!

Inga kommentarer: