tisdag, juni 12, 2012

Bilderblogg


 Bilderblogg idag....

 Här har vi byns lilla cooling; Kate "Käjtan" Lindgren
Redo för sommaren =)

Här har vi en skum liten kille (hehe)
Byns Bad-Boy; Elliott Lindgren

Och har inte självaste Partypluppen hamnat på bild; kors i taket! ;-)
Har (äntligen) klippt håret; efter 1 års "jag-orkar-inte-ens-toppa-det"
(jo, det är sant; senast jag klippte mej var i juni 2011......)
Äntligen ut-tunnat och klippt frisyr =)

Åsså dagens glädjeskutt!
Examensbeviset kom ÄNTLIGEN med posten idag!!!
Jihoooo!!!
Äntligen känns det som att jag är KLAR!!!!
En Yrkeshögskoleexamen; det trodde jag inte i januari i fjol ;-)

Ni anar inte hur skönt det känns!
Livet blev genast lättare!!!

Jag stänger åt alla studieböcker; och lyfter näsan från böckerna,
och inser att det är en hel del jag måste hinna med att "ta igen" efter all försummelse....
Blommorna måste sättas om i ny jord, utekrukorna ska planteras om, foton ska framkallas och scrapbookas, kläder måste sys (stora hål på pojkarnas jeans-knän - jag förstår inte hur dom lyckas!!), Datorn ska rensas på mappar, bilder, Kontoret ska rensas på tidningar, böcker, mappar, pärmar, Källarn ska rensas och organiseras, och ja....jag kan fortsätta läääänge =)

Men, ikväll bli´re lugna puckar :-)
Fatta känslan att lägga sig i sängen och slå på en bra film *aaaahhhh*

Inga kommentarer: