lördag, juni 30, 2012

Pyssel ;-)

När man plötsligt köpt sig en sommarstuga tornar en hel radda med jobb upp; mest roliga förstås!
Egentligen är stugan klar som den är, trädgården är klar och ja, allt är i princip klart, så det är bara lite småpyssel som fattas, från mitt håll =)



Jag och min dotter Kelly, 6 år, har gjort egna tavlor.
 Kellys egengjorda: Njut av livet! Känn dig som hemma!
 Köpt lite trä-lådor som jag ska hänga på väggen och stoppa nåt fint i.
Ängeln fick jag av min mamma och pappa när jag klarat examen
på redovisningsekonomi-utbildningen
 Den här tavlan är gjord i nån slags väv.
Jag blev helt frälst i den direkt jag såg den,
och den ska få en plats i köket tror jag ;-)
(I stugan alltså)
 Den här lampskärmen sydde min mamma då jag var pytteliten, som en ärta,
men då hade hon ett rosa tyg som underlag.
Igår kväll kom jag på att ta bort det rosa tyget och bara behålla spetstyget,
och det blev superdupersnyggt!
Det hör till en hög golv-fot som är mörk mörk brun, men den ska jag måla vit,
så det kommer bli skitasnyggt =)

Åååhhh va sånt här är kuuuul!!!

Inga kommentarer: