tisdag, april 22, 2008

Att sova på mattan

Ännu en fantastisk natt.
Fantastiskt jobbig natt.

Kevin har jättesvårt att sova nu. Det ser ut som att ALLA tänder är på väg samtidigt! han har ännu inte fått en enda så det börjar ju bli dax....Fyller strax 10 månader (!!).
Vi får ligga och söva han minst en timme varje kväll...
Sen vaknar han 2-4 gånger per natt, och är vaken och grinar allt från 15-60 minuter.

Kelly somnar skitlätt klockan 20:00.
Men sen så har hon fått för sig att vakna en gång mitt på natten och skrika och vill upp till oss.
Första natten tog vi upp hon så att hon fick ligga hos oss, vilket gick bra i typ minus 5 sekunder. Hon skulle leka och fick hon inte det skrek hon så att lillebror vaknade. Hyfsat jobbigt sådär mitt i natten och man vet att man ska upp nästa morron.

Inatt vägrade jag ta upp henne.
la ner hon flera gånger och gick ut. Hon fick panik och klättrade över spjälsängen.
Jaha.
Bara att bädda på golvet i hennes rum. Ja då blev hon äntligen lugn.

Det tråkiga här var att jag la mej på en matta som är typ "långhårig" med rastaflätor...typ...hahaha (lät int snyggt!) och en stor tv-rumskudde som är randig.

Snacka om RANDIG och SKRÖVLIG jag var då Micke väckte mej just före 7:00 då han skulle på jobbet, och Kevin var vaken!! hahahahaha

Jag längtar till en HEL NATT SÖMN utan störningar!
Snälla tänder....KOM FRAM NÅNGÅNG !!!

Inga kommentarer: