torsdag, april 17, 2008

Födelsedagen....

Oj vilken dag!

Otroligt vackert väder, massor av släkt och vänner kom förbi. Vi hade fullt hus från 11 på förmiddagen till 22 på kvällen... FULL RULLE!!

Kim och Lina gick hit med barnvagnarna på förmiddagen. Bra jobbat tjejjer!
Vi fikade, åt, fikade, åt och fikade ännu mer..... ;-)

Sen damp det in ännu mera folk...
Farmor och farfar, min mamma, lillasyster Cindy, Sebbe och lillebror Dick, (Tänk er; 5 småsmå kusiner, alla under 2 år, busade med varann hela dagen!!! hahaha), svärmor och svärfar, och pappsi.

Jag, Kim och Lina for ut och gick vid 14-tiden, då det var som härligast! Solen lyste och det var jättevarmt ute. Måste förresten berätta något hemskt....

Iförrgår gick jag och Micke med barnen och vovvarna ner till Arnbergs-bron och hem, det vill säga under 3 km.
Igår var jag LÄMMÄN i röven !!! HALLÅ!!! Nån som blivit jääävulskt otränad eller ?? hahahaha Det är ju rent hemskt...
Idag är det ännu värre. *skäms*
Idag börjar egentligen mitt joggingprogram, men magen är inte riktigt bra än så får se hur det blir med den saken....hahaha

Igår till Middag blev det pizza med hela familjen. Jammi! Norsjö har fanken godaste pizzorna! Tyvärr..... ;-)

Nä, snart blir det andra bullar!
Tänkte börja om med Fas 1 för att få magen iordning (den mår absolut inte bra av alla onödiga kolhydrater!!) och börja om med joggingen. Ska bli skönt att komma tillbaka.

Tillbaka till kalaset..
Jag fick bland annat en bakmaskin som jag önskat mej i 1 år nu...
När jag jobbade på mammas jobb ifjol hade dom en sån där, och den är hur bra som helst!...men dyr! Så det har aldrig blivit att jag köpt en själv, men NU fick jag äntligen en egen!! Dessutom ska vi köpa till ett tillbehör som strimlar grönsaker/rotfrukter. Den gör cole slaw hur lätt som helst, och lite disk blir det också.
Av Kim och Seb fick jag en helkväll i skellefteå; mat på Tatung och sen bio med Micke. Dom skulle sköta barnen. (vi kanske ska vänta tills vi har 5 ungar ???)hahaha
Annars blev det en massa presentkort och pengar - ni vet, sånt här livsnödvändigt som alltid behövs! :-)

Nä, dax att städa undan gårdagen, och sen gå ut och njuta av solen och värmen!! (bbrrr...)

Hej svejs !!

Inga kommentarer: