måndag, oktober 19, 2009

Hård helg...

Ja-gudis-ändå!
Snacka om trött jag har varit!!!

Sov 23:00 till 11:30 fredagnatt, och sen 22:30 till 11:00 lördagnatt.
Snittar på över 12 timmar per natt!! ha ha ha Ofta man orkar det....???
Kände mej hyfsat utvilad då jag vaknade kan jag lova ;-)
Micke var så snäll å lät mej sova och tog hand om barnen...Söting!
Alltså; vill han vara extra snäll mot mej (han är jävligt snäll annars också men nu pratar vi EXTRA!) så låter han mej sova tills jag vaknar på helgerna! Det är SÅ JÄVLA SKÖNT!!!
Sen jag var liten har jag (och brorsan) haft VM i Sova-längst. Uppe sent, och sova länge; det finns inget bättre :-)

Har jobbat mycket i helgen också.
Skriver mitt nya kursmaterial för fullt. Tangenterna glöder.
Jag vet inte ens om det är svenska jag skriver längre...NI ser ju hur jag hackar mej fram bara här....
Det tål nog att läsas igenom både en och två gånger. Om jag blir klar nångång. ;-) Ja, kursmaterialet alltså. Hahaha...nu trodde ni att bloggen skulle bli megalång. Eller ja. Längre än vanligt ??

Just nu har jag mycket, okej...möjligtvis lite fööör mycket på gång (till och med jag erkänner...) så jag känner att min hjärna inte hänger med!
Jag var tex hos barnmorskan idag, eftersom jag glömde bort tiden i fredags (hahaha virrpanna) och då blev jag så förvånad över att jag var i vecka 27 - REDAN!!!
Säjtan vad tiden går fort!!! Tokfoooort....
Å snart fyller lillkillen 1 år; närmare bestämt nästa torsdag! Jag kan inte fatta det.... Jag fick ju just min första....???? *no shit*
Och sen är det jul, nyår och veckan efter det kommer våran Miniplupp som bott i mitt hotell ett bra tag nu ;-) Tur att servicen 24-7 sköts av sig självt..... ;-)
Tjofadderittan vad kul det är att leva!!!
Alltså, känner ni inte ????
Livet bara blåser i håret (med stormliknande effekter ibland ) och det är så kuuuul att bara få vara med om ALLT!! *halleluja*
Amen.

Nej.
Jag går inte på droger.
Däremot tror jag hjärnan min håller på att brinna upp....Det luktar schwerne...(bränt). Men jag har kanske bara glömt plocka bort öronljusen från våran Tjejhelg ??? HA HA HA
Kan bli så ibland.

Kelly frågade varför vi måste jobba.
Jag sa: Vi måste ju tjäna pengar så att vi kan handla mat.
Kelly: Men mamma...(funderar)...ni kan få alla mina pengar, så kan vi va hemma allihopa!!

jojjomensan....det täcker säkert upp för nån minut eller så, men fanken; det skulle det vara värt ;-) ha ha Hon är så söt lilltjejjen ;-) Med 3 enkronor, 1 femma och typ 10 50-öringar så är hon möjligtvis rikare än både sin far och mor......

Hon har även fått för sig att fråga vid matbordet: Vad är det som luktar??
Elvin har fått 2 tänder till (6 totalt på någon månad) och ...luktar kanske inte alltid så gott...därbak.
Och när det luktar skit, har Kevin kopplat ihop det med: TAKTOOOR!! BAJSCH!!!! TAKTOOOOOR!!! BAJSCH!!! (skriker)
Vi har nämligen en trevlig bonde som granne, som sprider ut lite dynga då och då på åkern bredvid huset...och det glömmer ju aldrig Kevve... Han vet verkligen vad lukta dåligt betyder.
TAKTOOOOOR !!! BAJSCH!!!

Nä. Nu tror jag mitt Bäst-före-datum gick ut.
Dags att dra.

Inga kommentarer: