söndag, oktober 04, 2009

Må-Bra-Dag med vännerna!

Igår hade jag typ jordens härligaste dag med vännerna =)

Vi har sedan några månader tillbaka bestämt att vi ska träffas 1 gång/månad och göra något speciellt; och igår blev det en "må-Bra-Dag" här i Norsjö.
Vi hyrde en samlingslokal nära ett nytt spa, som vi bokat in oss på.

8:00 Morronpromenad tillsammans. Lite kyligt men efter vi fått upp värmen var det hur skönt som helst!! -5*C visade termometern.

9:30 Frukost. Blåbärste och nybakat fullkornsbröd *yammi*

10:00 började alla SPA-behandlingar. Vi gick 2 och 2, och det höll på nästan hela dagen (eftersom vi var 10 stycken..).

12:30 lunch: Thai Mat
Efter det gjorde vi egna behandlingar; fotbad, pedikyr, manikyr, massage, hårmassage, ansiktsmassage, ansiktsbehandlingar, öronljus (måste jag rekommendera!!! Trycket lättade, om vi säger så...hehe), Mental avslappning, .....osv.
Vi hade tänkt hinna med Afrodance och Yoga; men jag tror vi blev för lata efter alla behandlingar så det skulle vi ta nästa gång =)
Middag 19:00: Tacogratäng och efterrätt; Kladdkaka med grädde, glass och bär
Snacka om myspyyyyys!

Jag var hemma 24:00 - totalt utvilad men ändå så trött efter den långa dagen ;-)
En HEL dag - bara i MÅ BRA-tema!!
Det var så jäkla skönt att bara komma sig "ut" och umgås med godaste vännerna (dom blev ännu godare efter chokladmassagen...hihi) - och det hade aldrig gått om inte min snälla söta sambo mer än gärna stannade hemma och tog hand om alla barn, och förbjöd mej att ringa hem och kolla hur det gick! Han är då för underbar!

Tack allihopa för en FANTASTISK Lördag!!!
Det var huuuuur...UNDERBART som helst!!!!

Inga kommentarer: