fredag, oktober 16, 2009

Stressig vecka.....

....kanske inte så fysiskt, men med full kraft psykiskt =)

Under hela veckan har jag haft fullt upp, uppe i min lilla knopp, och tankegångarna har gått från ena hållet till det andra ;-) (inte så ovanligt kanske...hahaha)
Men det har absolut varit givande, och så sent som idag, kanske jag är ett stort steg på vägen mot min dröm ;-)...hehe..I say no more....
Spännande är det då!!

Jag har 55 olästa mail i inkorgen, inte hunnit med NÅT här hemma, och jag glömde till och med bort tiden hos Barnmorskan klockan 15:00 idag.
Inte likt mej......
Jag fick göra ett nytt försök till besök hos BM på måndag 16:00.... Ska göra mitt bästa ;-)
Nu är jag i vecka 27, och tiden bara flyger iväg (och magen växer för fullt hihi).
Det känns som det går hyfsat lätt fortfarande, men det är som nu det tunga börjar......
Men ändock, jag hinner knappt med !!! Okej, nu är det ju lite speciellt för att jag går skola på heltid hux flux, men ändå....När man knappt märker av graviditeten (förutom den växande kaggen) tack vare att jag inte har några bekymmer (än så länge) så känns det hyfsat "lätt". Men jag vet....det blir värre. I Know.

I torsdags var det föreläsning av Dr. Annika Dahlqvist på Medan.
Jag gick skola 7-16:00, for hem, duscha och tvär-åt, och sen till Medan 17:00 och möte upp Annika, Föreläsning av Annika inför 105 stycken intresserade, och sen hem 22:00. Snacka om att jag var trött natten till idag!!! Shit alltså! Jag hörde inte ens väckarn, och märkte inte heller att ungarna klättrade på mej 7:00 på morron!!! ha ha Jag lovar; jag låg i koma!

Ikväll har det dock hänt något spännande, för min del, och jag skulle gissa att det blir en vaken-natt med full snurr på hjärncellerna i knoppen.....hahaha
Fram med idéblocket och pennan och skriva av sig, så man får sova nångång!!!

Nu är det dax för Idol och en LCHF Bärpaj (ska lägga ut recept på Träningsplupp later....) , så hjärnan får vila lite =)
Go natt på er!

Inga kommentarer: