lördag, februari 27, 2010

Bilder på barnen

Titta så duktig jag blivit på att hålla uppe huvudet!
(Jag har märkt att tjejjerna är snabbare på att lära sig hålla upp huvudet. Det måste nog bero på Nyfikenhet. Tur det går över efter "bäbis-åldern" ha ha ha)


Mammas lilla drake....
Syskonen turas om att sköta.
Kön är lång....


Mina söta flickor ;-)
I torsdags hade vi pyssel-tajm.
Jag gjorde en Prins-krona till Kevin och en Prinsess-Krona till Kelly.
Idag är det lördag.
Dom har haft på sig dem VARJE DAG, och till och med SOVIT med den sen dess.... När de ska ut, ska kronorna sitta PÅ mössorna, och när de ska bada, måste kronorna ligga precis vid badkaret så att de hela tiden kan se dem !! ha ha ha
Här går man å köper en massa leksaker för tusentals pengar, när det egentligen räcker med två hårda ark av färgat papper ;-P
På själva kronorna har jag klistrat dit klistermärken, som jag köpt på Dollar Store för 10:- per bok (innehållande typ 10 blad med fullt av klistermärken).
Kelly fick prinsess-klistermärken och Kevin fick Pirat-klistermärken.Kevin har kommit på sitt eget sätt att häfta ihop små överblivna ark...
Han ställde häftapparaten PÅ papperet, och tryckte sen med armbågen på häftis flera gånger.
Sen lyfte han den och kollade om papperet hade blivit häftat.... ha ha ha Sötis =)

När kronorna var klara ville Kelly och Kevin klä sig som prins och prinsessa (såklart!).
Kelly fick Kitty-kläningen och klackiskor, och Kevin fick Kostymen och finskor.
Dom där finskorna satt dock inte länge på pöjken.....2 sekunder senare gick han åxå i fina klackiskor, lika glittriga som syrrans :-) ha ha ha

Åsså tar vi då en fulsnygg liten bild, ha ha ha!
Kelly letat efter skatten (??) och Kevin hör nog ovanligt bra! *asg*
Dom är så söta, mina småpluttar =)

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad härligt att Kevin fick sig en egen krona!

Den där drakdräktet (eller vad det är) är så himla söt! Har hunnit titta på den i affären.