onsdag, februari 24, 2010

Leklandet igår , badet idag

Igår for jag och syrran med våra småtroll till Skellefteå´s Leo´s Lekland!
Det var HUR KUL SOM HELST!!
Vi var max 15 pers där, så det var lugnt och skönt, och ungarna kunde springa runt precis som dom ville, utan att man behövde vara rädd att dom skulle springa bort!

Hela dagen var vi där. Kom hem vid 18-tiden...så gissa att vi var svettiga och utpumpade =) ha ha
Jag tror mammorna hade mer kul än barnen ;-) he he

Klockan 19:00 for jag och syrran och sprang på löpbandet på gymmet, i 35 minuter.
Sen for vi på innebandyträning 1,5 timme...
*pust å stön*
Man är inte ung längre...... ;-P
Jag trodde att jag haft innebandy-uppehåll typ 1,5 år.
Men.så.var.det.inte.
När jag räknar efter så är det ganska precis 6 år sen jag tränade innebandy sist!!! 6 ÅR!!! What the hell ???? Alltså var jag 22 år sist jag tränade. Jag som trodde jag var 22 än också....
Det blev alldeles för många aha(ånej)-upplevelser på en å samma kväll.... ;-P

Idag är jag lite ....stel...i lederna efter gårdagen, så jag skjutsade Kelly och Kevin på dagis, och tog ELvin och Kate med mej på ett varmt babybad i simhallen.
Min mamma och syrran och Alex följde också med.
SKÖNT like hell!
VARMT!! MYSIGT! åååhhhhhh - niiiice!

Har precis kommit hem och lagt småern, så nu ska jag passa på att äta en måltid i LUGNT OCH RO (för en gång skull!) och sen sitta och läsa EN TIDNING som kom med posten igår! Snacka om lyx!! ha ha ha (lyx som inte var lyx för ett par år sen.....hahah) Tänk vad tiderna förändras ;-)

Ha en solig och trevlig ONSDAG !!!

Inga kommentarer: