tisdag, juni 09, 2009

Ååhh va kul....?

Just efter att jag skrev inlägget om att Micke köpt hem en massa tvättsäckar för bättre organisation i tvättstugan hände något roligt.
NOT!

Vi drog igång tvättmaskinen med detsamma och tänkte: Yes! Härligt! Här ska det bli ordning och reda :-)

Vi gick ner någon timme senare, för att upptäcka att tvättmaskinen stod stilla. Den tyckte att den tvättat klart helt enkelt. Han var less.
Jag tog ut den dyblöta tvätten och upptäckte att den luktade ve å faan ; OTVÄTTAT!
H****e!!! Play Wink

Så nu är jag på jakt efter en ny....
Och gissa om jag blev GLAD (??) då jag hittade en på orten: "Lättanvänd tvättmästare, Specialprogram för fläckar" !!
Hahaha...jag trodde alla program var mot fläckar ??? Play Wink

2 kommentarer:

Trebarnsmamman sa...

Denna eviga tvättfråga!!!!!! Varför, varför tvättar sig inte tvätten själv? Och ändå mer varför viker den sig inte själv och hoppar in i garderoberna ;)

Hoppas ni får en ny maskin med ilfart innan bergen växer sig omåttligt höga.

P@rtyplupp sa...

haha..jaadu..jag tror det börjar bli försent för det ;-) Sambon har inga sockar kvar, så nu är det fotbollsstrumpor som avverkas. Själv går man i samma trasa dag ut och dag in (tur man är hemma!! ha ha) och barnen börjar ha slut både byxor, trosor och jumprar! HJÄLP!!

Imorron bär det av till staan. Nu MÅSTE jag inhandla en tvättmaskin!!! Tänk, så beroende man kan va av en sån!?
Min mormorsmor hade 16 barn, och handtvättade all tvätt; herregud så duktiga dom va på den tiden!