lördag, juni 20, 2009

Flygarpluppen

Imorron flyger jag till Stockholm.

Jag längtar. Och samtidigt inte.
Det ska bli så jäkla kul att bli licencierad Kostrådgivare med inriktning på LCHF-kost! Tänk att sitta och lyssna på föreläsningar om detta i 3 veckor, tillsammans med människor som har samma ämne som intresse! Det ska bli väldigt intressant....

Men så faller jag tillbaka, då jag tänker på att jag måste vara ifrån min älskade familj i 2 veckor, innan jag får se dem igen....*gggrriiiiiiiin*
Jag vet inte än hur jag ska klara det, och förmodligen kommer jag inte att göra det heller; och MÅSTE jag det?
Jag saknar dom redan, mina småpluttar och storplutt =)
Jag hoppas att vi får fullt upp på utbildningen så jag inte hinner tänka så mycket på saknaden.... Det känns nästan som att jag lämnar mina armar, mina ben, mitt hjärta och mina lungor hemma.
Det är min familj som gör att jag funkar, att jag lever, att jag andas.
Utan dem vore jag en ankskit i rymden. =)

Kanske, KANSKE, kommer Micke ner med barnen och bor med mej en av veckorna......Jag hoppas då det, samtidigt som det vore dumt att ha dom på vägen.
Haha...värsta veliga ankmamman.... Men ni förstår vad jag menar; jag vill ha dom hos mej, men samtidigt om det skulle hände något på vägen till MEJ så skulle jag aldrig förlåta mej själv. Bäst är väl kanske att dom stannar hemma och låser in sig =)

Jag kommer att bo i egen lägenhet i 2 veckor. Sen flyger jag hem och är hemma 4 dagar. Sen flyger jag till Stockholm igen på torsdagen och skriver slutprovet mm. Hem på söndagen och då är jag KLAR!
Då är det 1 vecka kvar av Mickes semester.....*snyft*
Blev en konstig sommar, men ändå bra för barnen att dom fick vara hemma med pappa medans jag är på kurs. Annars hade vi måsta ha dom på dagis + barnvakt. Inte lika kul...

Valparna fyller 6 veckor på tisdag. 2 veckor till hos oss, sen flyttar dom "hemifrån" *snyft*
Det kommer bli lessamt det också..... Speciellt när dom bara är tre stycken. Man blir så fort fäst vid dem.
1 tik är tingad. En hane och en tik kvar. Får sätta ut en till annons få se om dom får något fint hem att åka till....

Nu ska jag packa resväskan!!
Ha en trevlig fortsatt helg!

Inga kommentarer: