torsdag, juni 04, 2009

MÄRK-ligt !


Här får ni se några bilder på 3 barn; 2 är mina och den tredje är deras kusin.

Min äldsta son, Kevin, har en RÖD ruter på sitt högra lår.
Min dotter, Kelly, har ett RÖTT hjärta bak i knävecket.
Min brorson, Kasper, har en svart spader på låret.

Visst är det lite spoooky ??

Vem ska få klövern ?
Min yngsta son, Elvin, har något svart märke bak i nacken som inte går att urskilja än...men det skulle mycket väl kunna föreställa en klöver, kanske om han växer till sig lite...Det är lite svårt att säga än så länge..
TÄNK vad kusligt det skulle vara om han fick klövern ???
Eller om nån fler av mina syskonbarn får den....
*ohh-ohh*

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej.har lika myckei fettma som du hade undrar bara hur mycket du åt???

mvh Pia

P@rtyplupp sa...

Hej Pia!
Jag lärde mej lyssna på kroppens signaler; när jag var hungrig så åt jag, och när jag var mätt så slutade jag äta. Jag åt enbart kött (kyckling, älg, ren, fisk, ägg) och fett (smör, creme fraiche, avokado, mm). Kika in för mer tips på www.traningsplupp.blogspot.com

Anneli sa...

Men så kusligt! Jag tror på fullaste allvar att Alvin har klöver!!! Skoj att du ville visa så privata kännetecknande saker, sånt ser man inte varje dag - typ aldrig ;)

Kram Anneli