onsdag, mars 03, 2010

Humor på kusin-nivå :-P

Min kusin Frida skriver till min lillebror Dick på Facebook: Grattis! skickade ett sms men insåg jag hade inte ditt mobilnummer ....var hem nummer .... jag kommer och sjunger på dopet du kan va lugn !!!!!!!!

Belinda Lindström
Belinda Lindström
hrm...angående dopet..... Jag sjukanmäler mej!
hahaha hohoho

Dick Lindström
Dick Lindström
Tack! :) haha dopet blev ju inställt! :D


Frida Andersson
Frida Andersson
Ni behöver inte känna er ledsna ni kommer inte missa tillfället .......jag är ett steg före... har spelat in sången jag skulle framföra skickar er varsin skiva ....
(förstod nått sånt här kunde hände så jag kom på åtgärder för eran skull )


Belinda Lindström
Belinda Lindström
"Hej, är det ENIRO ??? Ja....det är så att jag vill byta adress....tror ni att det går att ordna? Typ nu. Direkt."

Dick Lindström
Dick Lindström
hahah :D :D


***
Ja, man har då sällan tråkit i allafall....!!!

Inga kommentarer: