fredag, mars 26, 2010

LEOS Lekland - Skellefteå

Idag var det dags igen för Leo´s Lekland i Skellefteå.
Denna gång hade jag "bara" med mej 2 av 4 ;-)
Sen så följde även min bror och han hade med sig 1 av 3 ;-)
Syrran följde också med, och hon hade med sig 1 av 2 ;-)

När vi kom dit åkte jag in till stan för att boka en synundersökning, och fick en tid 1 timme bort.... Hann väl åka tre svängar på rutschkanan med Kevin för att sedan åka tillbaka in till stan igen på undersökningen.....
Saken är den att jag känner att jag ser dåligt. Det blir så att jag kisar med ögonen och ibland har jag ont i huvudet av all "spänning".
Undersökningen tog en JÄKLA tid alltså!!! 1,5 timme var jag i synrummet och sen skulle det provas bågar och gå igenom "Köpet". Fick till och med åka dit igen innan vi åkte hem till Norsjö, för datorn hängde sig i butiken typiskt nog!
Hur som haver; hittade ett par bågar tillslut (hahaha...alla jag tyckte va fina tyckte killen som hjälpte mej var "lite ute, om jag säger så"....ööhh..jaha....då blev det INTE dom HELLER....)
Vi får väl sen; jag tycker man ser ut som en skolfröken vilka man än tar....:-/

Hann tillbaka till Leos igen, lekte nån kvart, och sen var det dags att packa ong-högen in i bilen och åka iväg och äta middag.....

Äntligen hemma, meeeeen barnen är vakna än....
Dom råkade visst somna i bilen så nu fick dom turboenergi igen *SUCK*
Det här blir en lååång fredagkväll ;-)

Inga kommentarer: