tisdag, september 23, 2008

Dax att pöka!


F-ank-en! ;-)
Jag håller på att bli sjuk. Precis NU!
Har varit frisk hela dagen, men nu när jag sitter på jobbet började jag få ont i huvudet, känna av lite feber, ont i halsen, ont bakom ögonen (feber-varningen..), ont i kroppen....ja ojojoj va synd hä vart om mej! *snyft*
Jag vill inte bli sjuk nu! Jag ORKAR inte bli sjuk nu!
Fy fariken..
Hoppas jag vaknar upp imorron - tokfrisk och jättepigg! Det vore nåt....

Idag fick jag träffa lill-gossen i magen.
Jo, det var en gosse den här gången åxå! Och idag vek han då ut sig på skärmen så barnmorskan blev nästan lite generad....Dessa pappa-takter ;-) OJ, oj, oj.
Han vägde nu (på ett ungefär - uppskattningsvis) 2,2kg. Då kan det vara en felmarginal på 10%, men därikring. Så helt normal hittills iallafall.

Vi snackade (lääänge!) om igång-sättning, amningen, bedövning, sy...osv...
Jag ska dit igen, den 29/10. På en månad ungefär alltså.
Då är det dax för ännu ett ultraljud, för att se den ungefärliga storleken.
Sen ska hon känna om livmodertappen är "Mogen". (AJ!).
Är den det, blir jag förmodligen igång-satt den dagen. *wwwiiiiii*
Är den inte mogen, så måste vi dit på en vecka igen. *hm*

Så, nu är det egentligen bara för mej att springa i trappor och pöka ;-)haha

Nämen, det ska bli intressant framöver....i dessa väntans tider! *suck*
***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jädrans vad micke kommer att få pöka ;-) kul för han *hihi*

P@rtyplupp sa...

Jadu Kimmen....han har det inte lätt ;-)