onsdag, september 03, 2008

Jag och björnarna...

Idag har jag varit en riktig björn.
Förutom att jag både är stor, jättehårig och lat, så har jag också ätit upp mej inför vintern - allt på en dag! typ...

Det blev en GI-lunch med Carro på Medan.
Tea hade lagat ;-) en jättegod taccopaj, okej...iallafall serverat den! hihi
Åt så jag blev stökamätt.
Äter ju inte en riktig lunch i vanliga fall, det brukar bli några ägg, grönsaker, smoothies och sånt smått... (jag blir inte så hungrig när jag sitter vid datorn hel-dagarna..), så nu bev jag verkligen MÄTT kan jag lova!

Sen kom Micke förbi på kontoret vid 16-tiden.
Med SKROV!
Ohh shit! Var ju fortfarande mätt efter lunchen...för typ 5 dagar frammåt!
Ajja...lite hamburgarkött fick jag i mej. Och coca cola light. hahaha

Så, nu har jag "bunkrat" upp inför vinter, och säkert en säsong utöver det också. KÄnns det som.
Det klunkar i magen då jag går.
Häftigt!

Inga kommentarer: