tisdag, september 09, 2008

Vill ha - MÅSTE ha !

hahaha
Här kommer träningspluppen med höga förhoppningar om att börja gå till dagis med barnen då lillbäbis är född !! *tjohooo*

Det finns däremot ett bekymmer.
3 barn.
Kelly och Kevin i tvillingvagnen, men "Elvin" då ?
Och cykeln gå ju inte ta..
Även om Kevin sitter på cykel-sitsen, Kelly i kärran, så ryms ändå inte bäbisen i kärran också. Om bäbisen ska sitta i kärran ryms bara han där, för att babysittern tar så stor plats.

Jag ser egentligen bara en lösning på mitt problem:




Frågan är bara; behöver jag en vagn för 4 kidds eller 6 kidds ???
;-)
Beror på tempot vi håller...hehe

Såg denna vagn 2005, då jag började jobba på simhallen, och sedan dess har jag nog varit lite "sugen" ändå....
Vi får se hur det blir.
Jag måste hur som helst komma fram till en lösning.
Snabbt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så himmla häftig!! Tycker du ska satsa på en såndär.. alltså, en med 6 sitsig. *hihi* =) //Kiiim

Anonym sa...

Ni är så härliga. Kör på bara ;)

P@rtyplupp sa...

Jag förstår Kimmen....då ryms ju Alex åxå ;-)

Misskalila - vi kör så det ryker! ;-) he he