fredag, december 12, 2008

Inget mer bloggande....

....med min kära dator!
Den ska alldeles strax få gå i pension och vila resten av livet i ett dammigt hörn utan nån kontakt med omvärlden.
Den har blivit riktig DÅLIG senaste tiden.
Igår fick jag inte ens på den.
För mycket virus och trojanska hästar. Fråga mej inte vad DET är, men det är då inte bra iallafall.
Fick hjälp med att sätta igång datorn igår.
Den gick igång men det är nog sista gången åxå.
När jag skriver kommer meningen flera sekunder senare, och det går bara att ha ett internet-fönster uppe. Den krackar och mår inte alls bra.
Så. Detta är slutet för min älskade dator, som ändå har hängt med i 9 år nu.

Ihelgen ska jag hämta hem jobb-datorn, så då blir det att åka av! ;-)
Iqwell ska jag tömma denna dator på allt viktigt, sen är det skroten som gäller.
Sen ska jag ju såklart se IDOL-FINALEN!
Jag hejjar ju på Kevin såklart, och jag tror faktiskt att han vinner!

Imorse gick jag en lååång morronpromenad/jogg, om jag nu ska prata om nåt annat.
Jag gick hemifrån och in till Norsjö, Sörbyrundan, och sen hem igen. Det tog 1 timme och 45 minuter, och var hur härligt som helst! Imorron blir det samma runda!
Det var nästan noll-gradigt, men tyvärr så snöade det endel, men vad gör det!? Tur man inte är socker-söt ;-) hihi Däremot var det hyfsat OPLOGAT så jag var dyngsur om fötterna då jag kom hem. Det tragiska var att då jag var 1.2 km hemifrån kom PLOGBILEN!!! TYPISKT! Jaja....det var väl bra ändå, för då fick jag äntligen springa tokfort ;-) hahaha (springer typ saktare än då jag går!)

Nä, nu är jag less på fanstyget. (datorn hackar och jävlas!!)
Bara att stänga ner skiten och slå sönder tangentbordet - jag blir galen!

Ha en trevlig fredagskväll!

Jag säger god natt och sov gott till min datorjävel, för alltid!

Inga kommentarer: