måndag, december 29, 2008

Va faan


Tiden går så jäkla fort, jag hinner inte med.
Man ska ständigt gå omkring och ÄTA OCH ÄTA OCH ÄTA, och sen vill man bara sova. Och lika bra är väl det, för byxknappen går då lix int stänga åt efter all mat så man kan ju knappast visa sig ute ;-)
Det är inte så lätt att va ute på samhället när man knappt kan andas i dom nytvättade (yeah...like 1 year ago) jeansen!
WTF - man kan ALLTID skylla på att dom är nytvättade! (Ännu enklare nu för tiden då vissa modeller ser ut som man rullat i hästdynga...Dom är bäst!! hihi)

Snart byts julbordet ut mot Nyårsaftons alla löften, och det kan ju va bra; för den som har lite för sig. För er andra blir det ännu mer KRAV och måsten...som typ för mej.
Jag är EXPERT på att sätta Nyårslöften. Oj det är så KUL! Och helst är det 5-10 nya löften!!
Fatta!
MITT NYA LIV BÖRJAR JU OM !! - IGEN !!!
ahahaha tragiskt.
Ändå jag följer mitt förra nyårslöfte, så sätter jag gärna ett nytt. Oftast samma löfte. År ut och år in. bla bla bla. När ska jag tröttna egentligen ?? Förhoppningsvis aldrig. Det är ju ändå lite småkul att gå omkring och hoppas och längta till det nya livet. *fliiin*
Det är inte längre ett löfte, det är ju en livsstil, Bea! En livsstil att sätta samma nyårslöfte samma år. Yeah. Bright!

Aja...mest tjoller idag.
Hur som helst, snart nyårsafton och ett HELT NYTT ÅR !!

Jag önskar er en god fortsättning 2009 !

Inga kommentarer: