torsdag, december 11, 2008

Snacka om tur...

Är det nån som har flyt i tävlingar så är det då jag just nu ;-)
Tur i "spel" otur i kärlek sägs det ju, men just nu har jag nog tur på bägge fronterna! ;-) (Jag får säkert igen det sen, med DUBBEL otur...)

Hur som helst.
Har ju nyligen vunnit en Ladies Spa Weekend av tidningen Topp Hälsa.
Åkte iväg på resan i augusti, alldeles själv, och det var lååååångt hemifrån! Fick åka både flyg, tunnelbana och taxi för att ta mej dit.
Det var en härlig upplevelse, full med njutning, träning, bubbelbad och god mat.

Och nu då ?
Ja, jag har nu vunnit en fleece-tränings-tröja från samma tidning! Fleecetröjjan är av märket Didriksons, och ser verkligen döööhärlig ut! Jag längtar tills den kommer!

Sen står det: Tröjan skickas hem till dej via DHL. DU kan räkna med att det tar några veckor innan paketet kommer!!! (hahahaha) Lät ju inte allt för positivt, å paketfirmans vägnar,,,,, hahahaha

Men snacka om tur jag har alltså!
Och jag som aldrig ens har vunnit ett kramdjur på tivoli, ens då jag fått välja mellan 2 (!!) snören!! hahaha
Turen har vänt....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bilden på er var :)
http://www.folkbladet.nu/index.php?p=112669&pid=3800

P@rtyplupp sa...

oj shit! Den hade jag inte sett! :-D