tisdag, december 16, 2008

Yes Yes Yes!!!


Vilken härlig dag !!

Jag, Micke och Elvin åkte iväg till Skellefteå imorse.
Det var nämligen dax för mej att göra dom 2 sista proven för att bli Trafikansvarig på företaget. Proven var Juridik och Tekniska Normer.
Juridikprovet kändes hyfsat lätt. Det jag kunde satt som en smäck, men det fanns även frågor jag aldrig hört talas om förr, så då chansade jag.
4 fel totalt - GODKÄND!!
Nästa prov gjorde jag direkt efter första.
Detta prov kändes lite svårare, för här kom det frågor jag aldrig pluggat på, eller hittat i nån bok. Men det gick vägen ändå! 4 fel även här!
HÄRLIGT!
Nu kan jag lägga pluggningen åt sidan, och äntligen andas ut!
Som Micke sa då vi satt och åt på Tatung: Va ska du nu ha som nästa projekt ?
Jag svarade: Ja, nu ska jag "bara" jobba, åsså såklart börja lära mej SPCS-bokföringsprogrammet och börja sköta bokföringen !! hahah Bara...
Men det känns verkligen som "bara" då det har varit svårt att få in pluggningen + jobba heltid + sköta Elvin + hinna träna och äta rätt. Men NUUUUU så !

Micke har börjat vara pappaledig med Elvin nu, vilket känns skönt!
Kelly och Kevin är på dagis max 15 timmar/veckan, och jag sitter instängd på mitt kontor ;-) Klockan fyra är det nån som ropar: Middagen är klar!
(Inte fy skam ! he he)

Näni, nu ska jag avsluta dagen med lite bär !!
Tjingeling!

Ps. Måste ju få gratta min kusin Wilma som fyller 7år idag! Grattis lillkusse!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!
Bra kämpat!!!