onsdag, februari 25, 2009

Bilder från Elvins dopdag 21/2 2009


......................................................Elvin

Här ser vi faddrarna Dick (min bror) och Lina, och deras dotter, Angelica.
Jag håller i Elvin, Micke håller i Kelly, och Kevin lyckades faktiskt hinna fastna på kort...denna gång sittandes framför orgeln och spela :-)
Kan lova att det var full fart på scen där ett tag...haha

Vi sjöng tillsammans: "Det vackraste jag vet", och sen spelade vi Britney Spears låt: "My Baby".

En kärlekssång till våran älskade Elvin...


Här ser vi en stilig ung herre; Alex Holmström ;-)

Min mamma läste en dikt, och barnens bonusfarfar läste en dikt.
Jag tror inte nån hörde vad dom sa. Ungarna sprang omkring som värst, och när jag kikade bakom axeln höll min kusins busige son på att "klibba" fast Geléhallon på Församlingshemmets fina vita orgel..hahaha Värsta "Emil"-fasonerna.... ;-)

Prästen har lärt sig, när det gäller våran familj. Han har börjat köra med mick.

Som ni ser, har Elvin same-färgerna på midje-bandet. Präset är också samisk präst så han kör stora delar av dop-akten på samiska.
Jag fattar ingenting. Men han säger säkert nåt bra ;-)

Det var ungefär 55 stycken som kom. Resten kom inte.
Vi bjöd på alldeles för mycket smörgåstårta, marrängtårta och GI-tårta.
Micke har kämpat med denna smörgåstårta ändå till idag, och nu orkar han inte kämpa längre,....den tar aldrig slut! Det är typ en halv tårta kvar, men jag tror inte att han är så sugen på den biten ;-)

Vi tackar alla som kom till Elvin´s Dopdag,
Vi ses "snart" igen !
he he

Inga kommentarer: