onsdag, september 02, 2009

Babymys


Nu har vi kommit hem från badet, jag och Elvin.
Snacka om härligt!!!

Kelly och Kevin har dagis onsdagar från 9:00, och badet öppnar 10:00...
Perfekt för jag och Elvin att först ta en promenad med vagnen i samhället (och se annat än skog, skog, en bil, skog och skog), och sen få byta om till badkläder och kliva ner i det varma 30* gradiga vattnet =) aaahhh.....*njuter*

Det syntes att Elvin njöt också.
Första gången vi badade sen i våras, och första gången jag och han for själva.
Rena rama lugnet!!
Vi avslutade med att sitta i den ÄNNU varmare bubbelpoolen en låååång stund, och Elvin låg helt stilla och vilade på min mage...Det var sååå mysigt!

In i duschen, köra hem, och lägga den trötta lillgossen, och sen äta lunch!
Sånna här dagar är guld värda - och jag får turen att ha varje onsdag som "guldonsdag".
Jag och Elvin, badar-teamet =)

Idag ska jag försöka jobba med mitt nya kursmaterial till Hälsokursen....
Det är så mycket som ska göras, text som ska skrivas och formuleras rätt, och recept som ska beräknas osv.....Jag vet nästan inte vart jag ska börja.....
Men. Det måste göras.

I med växeln, och plattan i mattan =)

Inga kommentarer: