lördag, september 05, 2009

Tjejkväll!!

Igår blev vi inbjudna på tjejkväll hos Carro.
Sånt uppskattas verkligen =)
Jag kan lova att det är en "upplevelse" som sällan skådas; alltså kanske inte just tjejkväll, men däremot att vara bara Jag, och inte Mamma-kväll!

Micke följde farsan och körde lastbil med alla barn igår, innan jag ens hade stigit upp.
Hela dagen hade jag för mej själv, och det var rätt så oplanerat, och därför gick åxå bara omkring och undrade VAD jag skulle hitta på!!!! ha ha Blev nästan handlingsförlamad!
Men så fick jag VIRUS på datorn; så då fick jag först jättepanik, och sen kunde jag få gajdning om hur jag skulle få bort det, med nåt nytt program från nätet...*pust*
Sen hann Micke och barna bara vara hemma i 10 minuter, innan jag gatt åka iväg till Tjejkvällen.

Fick äta typ VÄRLDENS godaste mat och efterrätt, och jag skojjar inte!
Om ni har sett Desperate Housewifes, och vet vem Bree Van De Kamp är, så har denna Bree nu blivit slagen av min Carro ;-)
Det var MAGISKT!
Typ 7 olika sorters varmrätt, med sallad, brieost, kycklingklubbor, lax, melon+skinkrullar + pasta + såser + färskt bröd...och ja...jag tror inte ens jag kan komma ihåg allt som serverades!

Tusen Tack Carro för en UNDERBAR Tjejkväll + Middag!!!
Nu har ju Carro satt ribban dessutom...
Hädanefter blev det bestämt att vi skulle ha en Tjejkväll/månad; och med en "ny" vän som bjuder varje gång....
Pax inte vara efter Carro!! haha ;-)
Detta blir svårt att bräcka...

Men, Planerings-bruttor som vi är, så har vi redan bokat in Tjejkvällen för oktober (som för övrigt blir en hel "Må-Bra-Dag" med spabehandlingar, Afro-dance, långpromenad på morron, lunch och Middag), för November (eventuellt i Luleå eller Piteå på hotell...) och December (julklappsutdelning och "baka" julgodis"!).
Umeå-vännerna får till och med se till att dra sig till Sveriges mittpunkt; Norsjö ;-) Det är här det händer =) ha ha
Ja, ni ser, inga småa krav på Tjejkvällar...hahaha Men ÅH så trevliga!! =)
Jag tog på med April-träffen; Åka till svärmors fjällstuga i Tärna och basta och relaxa! Det låter väl som att det skulle kunna bli en helmysig helg med gänget!!! =)

Nu ska vi iväg och handla, och lämna grejjer till Kelly som följde syrran hem.... Nu ska hon tydligen sova där, och då saknas ju både snutte, tutte, svarta handväskan, rosa handväskan, 3 plånböcker, 1 docka och lite trosor!! ha ha ha
Men int är hon så krävande...??? ;-)

Ha en trevlig LÖRDAG!!!

Inga kommentarer: