måndag, september 07, 2009

En massa tjoller...

Hade inget märkvärdigt att skriva.....typ.

Idag har Kelly och Kevin varit på dagis, så jag och Elvin har haft det mysigt.
Tog på han hans nya kläder, som vi fick av några av mina kompisar förra veckan, och han vart ju så sööööt =) Det blev en halvtimmes fotosession ;-)
Sen ska jag "göra om dom" på datorn, så de blir fina(re), och kanske göra nån tavla...Vi får se.

Elvin sov mellan 11-14:00 (som vanligt), så då passade jag på att röjja i kontoret, och i köket.
Tog fram 4 fjällfiskar och förberedde middagen.
Micke har jakt hela veckan, så nu är man ju nästan änka... ;-)
2 stora älgar och en kalv, verkar dom ha fått ihop idag (Man får höra mycket på Facebook ha ha).
Micke skulle ringa hem och skryta (antog jag) så jag svarade: Hej 2 stora och en kalv! ha ha
-vafaaaan....få man int ens skryta?? Ä´re facebook nu igen ??? =)

Hämtade barnen på dagis före fyra och sen hem och göra middan´...

4 "normalstora" Fjällöringar gjorde jag.
Allt är borta! *whaaat*
Kelly åt inte så mycket, men Kevin..hoho-jajja...åt typ 2 fiskar själv - säkert mer!
Elvin åt en liten tallrik, och jag åt det som blev över =)
Fisk är så jäkla gott; speciellt Fjällfisken!
Det är hyfsat jobbigt att bena dessa små dj****r, men när det väl är gjort, så är det värt det =)

Nu kommer Micke hem strax, å då ska vi å handla lite mat´n; bunkra upp kylskåpet, och sen ska vi till simhallen och bada allihopa! *skönt*
(Enda chansen att bli av med fisklukten...typ....) he he

Nä, slut-tjollrat; dax att dra!

Inga kommentarer: