fredag, november 20, 2009

Tjejweekend

Imorron åker jag å brudarna till Piteå =) *yeeeey*
Ska bli riktigt najs!

Vi har ju som bestämt att tjejgänget ska träffas en gång i månaden på en tjejkväll, och jag tror dom blir "värre och värre" för varje månad ;-) hihi (Fast på ett bra sätt!)
Först började vi med en middag tillsammans och lite mys på kvällen, sen en SPA-weekend tillsammans, och nu Hotellweekend med show och shopping! hahaha Nästa månad är det dock "bara" en julträff hos en av oss, och då blir det julgodis-bak, glögg och julklappsbyte ;-)

Men det är HÄRLIGT! Det är SÅ härligt att vi fortfarande håller ihop alla tjejkompisar från högstadiet! Det är faan bra gjort - är det inte ???
Vi trivs så otroligt bra ihop, och vi är en härlig blandning människor, så jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer att få en supertrevlig helg tillsammans =) !!!

Vi åker före 9:00 imorron, och kommer hem på söndag.
Ett skönt avbrott tillsammans med mina bästa vänner - jag läääängtar!

Ha en trevlig helg, ni andra!
Puss och Kram

Inga kommentarer: