fredag, november 13, 2009

Fredagen den 13:e

Idag har jag fått hjälp med Resultatbudget och Likviditetsbudget.
Snacka om att hjärnan gick på högvarv ett par timmar!
Siffror hit och dit, och snart vet man inte om man skrivit in dem på rätt ställe och om man räknat rätt överhuvudtaget.

Sen blev det lunch ute med min lilla dotter, med syrran, svägerskan, mamma och pappa.
Jag tror jag åt för mycket.
Men det var väldigt gott med lasagne!

Vid 15-tiden åkte vi iväg och tittade på en bil.
Vi ryms snart inte längre i en "vanlig" bil med plats för 5 stycken :-(
Hittade en liten pärla med totalt 7 säten; och det kanske ska räcka ett tag ;-) hihi
Vi fick låna hem den över helgen, så Micke är just nu och kollar upp den, tvättar den och joxar med den. Jag blir inte förvånad om han hinner vaxa den åxå, ha ha!

När vi kom hem därifrån var jag tvungen att sova 1 timme. Jag var DYNGTRÖTT!
Känns som att jag har ett par timmar att sova ikapp.....ja...å plus att jag är gravid och börjar vara ännu mer gravid ju mer tiden går, så jag känner att orken inte är var den brukar vara ;-)
8 veckor kvar nu till beräknad matchfinal, och jäääklar vad jag börjar längta alltså!!!! :-)
Jag längtar att få träffa Miniplupp utanför magen och se vad det är för en liten krabat, och jag längtar till att få tillbaka min kropp efter en oändlighet (känns det som !! haha) av graviditeter ;-)
Just nu är det långt ner till backen, om vi säger så.

Nä. Nu måste jag fortsätta med ekonomin.
När Micke kommer hem blir det kvällens Idol (som vi paus-inspelar på boxen) och förhoppningsvis en heeeel natts sömn efter det ;-)
Nä förresten. Det var nog för mycket begärt.
Innan morronen har Kelly och Kevin hunnit komma till vår säng som vanligt, och det känns som man ligger på en centimeters yta och försöker ignorera att ungarna sover som små studsbollar med spring i benen.....

Jag undrar vid vilken ålder dom tänkt flytta ut ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt mellan 18 och!!! 40år. sen kan det ju vara bra om någon bor hemma och tar hand om er då ni blir gamla...för det lär ju ingen annan göra tror jag.